Bilbesiktning, läkarbesök, dansavslutningar.

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Kvart över 7 hade jag tid för att besiktiga bilen så det var bara att pallra sig upp och åka iväg dit innan jobbet. Klockan åtta började jobbet så direkt efter jag hade besiktigat åkte jag iväg dit, blev dock lite tidig men det gjorde inget.
Klockan elva hade jag tid hos läkaren för att kolla min trötthet, så jag fick åka iväg från jobbet en sväng för att åka dit. Sen åkte jag tillbaka till jobbet och stannade där till klockan fyra då jag slutar. Sen åkte jag hem och skrev på diplomen jag skulle dela ut till mina danselever idag eftersom att det var sista lektionen för den här terminen, klockan fem började första danslektionen så det var inte mycket paus mellan de två jobben. Eftersom att det var sista gången på dansen var det lite uppvisning så det var massa föräldrar och syskon som var där och tittade. När sen sista danlektionen var slut klockan sju fick jag åka hem och vila mig inför morgondagen då det återigen blir danslektioner.
 
Christoffer är i Tyskland denna veckan och jag börjar sakna honom rejält nu. Det har inte gått såhär lång tid på ett och ett halvt år som vi inte har pratat med varandra ändå har det bara gått två dagar. Jaja han kommer hem på fredag igen jag ska nog överleva detta. =)

Kommentarer
Postat av: erica

vilken dag du hade då! jag antar att bilen gick igenom? hör av dig om läkaren hittar fel på dig hurredu! kram

2009-04-22 @ 11:57:25
Postat av: Elin

Oj, det var verkligen en fullspäckad dag!! Men gillar inte det där med tröttheten, hoppas de inte är något fel! <3<3 Puss

2009-04-22 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0