Dåligt av mig.

Det var väldigt vad jag har blivit dålig på att blogga då. Julia har tjatat på mig i flera veckor nu att jag ska uppdatera så det är väl bäst att jag gör det nu då. Sen får det väl bli lite skärpning på mig.

Hur ligger jag till i livet nu då?
Jo imorgon gör jag sista dagen på jobbet i Vänersnäs. Sen åker jag iväg till mitt älskade Funäs nästa vecka för att åka skidor. Det ska verkligen bli underbart. Förra vintern åkte jag skidor i stort sett varje dag från December till April och detta året har jag inte åkt skidor en enda gång än. Det är ju katastrof! Eller jo förresten jag var ju i Ulricehamn och åkte skidor över en dag, men det räknas nästan inte. Men nu ska jag i alla fall iväg nästa vecka och göra några svängar. Då hoppas vi på sol så kanske man kommer hem med en snygg gogglebränna som vi alla älskar =p

När jag kommer hem från Funäs är det dags att börja mitt "nya" jobb på Önums friskola. Jag har ju varit där ganska mycket förut så jag vet vad jag kommer till och behöver inte vara pirrig inför det. Men det ska bli skönt i alla fall, jag trivs verkligen där.

Nu kommer det tyvärr dröja en vecka till innan jag kan skriva eftersom att jag åker bort nästa vecka då. Bara säger det så att ni inte tror att jag har blivit dålig på att skriva igen. =p

Kommentarer
Postat av: Elin

Gogglesbränna i mitt hjärta:P

2009-04-20 @ 21:34:05
URL: http://elinskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0