Helgen m.m

Nu har jag inte skrivit här på några dagar, har inte haft tid. Så nu tänkte jag i alla fall att jag skulle försöka sammanfatta min helg.

Fredag:
Jobbade till 4 sen åkte jag iväg hem till Elin (som inte hade hunnit hem från Tjörn när jag kom) så jag fick vänta på henne en liten stund. Sen bytte vi om och åkte iväg till affären för inköp av kvällens mat. Sen bar det av hem till Erica. Kvällen blev mycket lyckad med matlagning, bränd men god efterrätt, många skratt och det otroligt roliga spelet GALENPANNA. Tack för en underbar kväll tjejer, synd att Elin ska åka iväg nu annars hade vi fått göra om det inom snarast. Menmen det får bli såfort hon kommer hem igen.

Lördag:
Gick upp tidigt för att åka iväg till Uricehamn med mamma + familj och åka skidor. Det går ju inte att jämföra backarna i Ulricehamn med de i Funäsdalen men det var helt okej för att åka en dag sådär. Mattias och Ida hade ju aldrig åkt skidor förr så det var roligt att lära dem och se hur de åkte. Mattias lärde sig riktigt fort.
Efter en lång dag i backen kom jag hem till Christoffer. Jag var tvungen att ta en varm dusch för jag var lite frusen efter en dag utomhus. Senare på kvällen blev det tacos och melodifestivalen. En riktigt mysig kväll.

Söndag:
Det blev en riktig slappar förmiddag hemma hos Christoffer. Skönt!
Sen städade vi Christoffers rum så att det blev rent och snyggt. Senare på eftermiddagen åkte jag och Christoffer iväg till Vänersborg för att gå på bio och äta en god middag. Vi såg filmen "I taket lyser stjärnorna" , den var ganska hemsk men bra. När filmen var slut åkte vi hem till Chrostoffer, jag tittade på Beckfilmen som visades på 4:an medans Christoffer spelade dator.

Måndag:
Christoffer gick upp tidigt för att måla men jag fick ligga kvar en stund till. Åkte hem vid 9-tiden för att göra lite dans så att jag skulle ha något att lära mina elever på onsdag men det kom inte fram ett enda steg, jag kom inte ens fram till vilken låt jag ska ha. Så jag gav upp efter en timme eller två och gick in i duschen och började göra mig iordning för att jag och Amanda skulle åka till Trollhättan och shoppa. Det var mycket trevlig tills det att jag fick fruktansvärt ont i magen och började må illa. Vi blev tvungna att åka hem (som tur var hade vi hunnit med det mesta). Påväg hem mådde jag väldigt illa, det blev bara värre och värre. Efter många om och men blev jag tvungen att stanna och spy. Sen mådde jag genast bättre. Jag körde hem Amanda och åkte hem och la mig i sängen och där låg jag resen av kvällen, mådde inte alls bra.

Nu är det Tisdag morgon och jag mår bättre igen som tur är. Har fortfarande inte gjort någon dans som jag kan lära mina elever imorgon och vet inte om jag orkar göra någon idag heller, menmen vi får väl se.
Idag får bli en slappar dag. Jag bad Hanna komma med One tree hill säsongerna igår så jag ska lägga mig och titta på dem nu.

Tack och hej!
=)

Här har vi kvällens mat. En riktigt god pizza och en härlig sallad.
Maten vi åt på fredagskvällen.

Här spelar vi galenpanna och då är man såhär snygg.
Här spelar vi galenpanna och då är man såhär snygg :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Men gud vilket kort..haha...ja galenpanna är nog världens bästa spel!! Tack igen för en härlig kväll!! Men usch, vilken mardröm att bli sjuk i stan!! Skönt att du kryat på dig!!

2009-02-10 @ 11:44:39
URL: http://elinskrypin.blogg.se/
Postat av: erica

ja tack för en trevlig kväll! o tur att du redan mår lite bättre! att vara sjuk suger!

2009-02-10 @ 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0