Solat!

Heeej!

Snön är kommen. Vet inte riktigt vad jag tycker om det men.. Om den får ligga så är det väl skönt men det är ju just det som är problemet här, snön smälter ju lika fort som den har kommit och då kan det lika väl kvitta med snö tycker jag. Men vi får väl hoppas att den ligger några dagar nu då så att man kan få njuta av den lite.

Grejade lite med designen igår blev inte riktigt nöjd så jag ska jobba lite mer på den tänkte jag. Det var inte det lättaste men jag ska fortsätta att kämpa ;)

Dagen i övrigt har varit bra. Jobbade till halv fem och sen hem en snabbis och packa lite för att gå med Amanda och sola. Det var riktigt skönt. Solade först och sen tog vi en dusch och bastade lite. Sedan gick vi hem till Amanda och lämnade väskorna så gick jag med henne till ica, hon skulle köpa lite yoghurt och dricka inför nationella proven imorgon. Stackars henne!

Nu sitter jag här hemma och har ätit lite kvällsmat (yoghurt med hallon och mango).
Nej nu ska jag se om jag kan bättra min design lite då. =)

PussHej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej:P Kommer definitivt följa din fina blogg! Så jag kan ha lite koll på dig när jag är långt borta;) Din kvällsmat lät intressant, måste provas!!

2009-02-07 @ 23:30:46
URL: http://elinskrypin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

sola måste vi göra fler gånger =)

kul föresten att du skaffat blogg;))

2009-02-08 @ 00:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0