Lite blandat!

Hejsan!

Då har snart ännu en vecka gått. Vad kan man säga om denna vecka då...?

Startade måndagen med att försöka komma på danser till mina danslektioner jag ska ha. Det gick ganska bra tills det att jag skulle komma på en dans till mina 7-9 åringar. Det var nästan omöjligt men kom tillslut på en jag blev halvnöjd med.

På tisadagen jobbade jag en kort dag, så efter jobbet åkte jag en sväng till Överby för att köpa dom där jeansen jag prövade den där måndagen då jag blev sjuk. När jag kom hem satte jag mig och gjorde en ny dans till mina 7-9 årningar eftersom att jag inte blev riktigt nöjd med den första. Väl klar med den var det dags att åka iväg och ha mina nya danselever. Det är alltid lika pirrigt att ha nya elever, speciellt när alla föräldrar sitter där inne och granskar en i minsta detalj, men det gick bra i alla fall. Min 7-9 grupp bestod av 6 elver var av 4 av dom är släktingar ;) Trodde aldrig att det skulle gå bra men det var den bästa gruppen jag någonsin haft. De var så engegerade och lyssnade verkligen. Det märktes att dom tyckte att det var roligt.

På onsdagen åkte min lillasyster med mig till jobbet. Eftersom att det var onsdag så var det skogsutflykt, sen grillade vi korv. Åkte från jobbet vid halv fyra och när jag kom hem väntade Christoffer på mig. Det blev en lugn myskväll tillsammans med Christoffer.

Torsdagen började med jobb den också, det var en rikigt seg dag på jobbet ville bara åka hem. Fick i alla fall åka hem ett par timmar tidigare och väl hemma tittade jag på ett avsnitt One tree hill. När övriga familjen kom hem tog jag med mig Ida och Greta och gick för att åka pulka, skojigt!! När vi kom hem bakade jag och Ida scones som vi kunde äta till kvällsmaten. Sen blev det One tree hill resten av kvällen.

Jag tog ledigt på fredagen så jag låg och sov tills Christoffer kom hem och väckte mig på sin lunchrast. Vi åt lunch/frukost ihop och sen la jag mig i sängen igen för att titta på det sista avsnittet av One tree hill säsong 2 så nu måste jag införskaffa mig säsong tre innan jag kan fortsätta att titta. När det var slut åkte jag iväg till systemet för att införskaffa mig något gott att dricka till pubbkvällen i Fåglum jag skulle på senare. Det blev som vanligt en passoá. När Christoffer sen kom hem till mig vad tre trodde jag att jag hade gott om tid på mig eftersom att han hade sagt att vi skulle vara hos Peter vid sex men då säger han att vi ska vara där vid halv fem eftersom att bussen går kvart över sex. Då blev det lite bråttom så det var bara att sättas igång att göra sig iordning inför pubbkvällen. Hann inte rikigt klart till halv fem men vid 5 tiden åkte vi hemifrån. Väl hemma hos Peter började vi dricka sen fortsatte kvällen med trevliga människor, dricka, dans och musik. =)

Ja och nu är det lördag och jag sitter hemma hos Christoffer. Det ska nog bli en lugn dag, vi kanske ska åka opch blowla med min mamma + familj senare. 

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: erica

gud vad du hinner med mycket under dina veckor! ;P

2009-02-21 @ 14:24:26
Postat av: Elin

Haha kan Greta åka pulka:P Kul med en bra dansgrupp!! Låter som du haft en härlig vecka:D Ha de gött!! Puss Puss

2009-02-22 @ 19:50:55
URL: http://elinskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0