Måndagen den 23 Februari!

Hejsan!

Idag har jag varit ledig men hunnit med många saker.
Vaknade vid 9-tiden hemma hos Christoffer. Han gjorde sig iordning och sen körde jag honom till skolan. När jag hade kört iväg honom till skolan åkte jag en snabbis till Ica för att köpa flukorv och potatis som vi skulle ha till middagen. Sen hem och göra lite mer på danserna jag började på i förra veckan. Efter det tog jag en promenad till apoteket tillsammans med Greta för att hämta ut minipiller, när jag gick förbi lagmansgymnasiet smsade Mimmi och sa att hon såg mig genom fönstret och bad mig komma och prata med henne lite. Så efter jag hade hämtat minipillrena pratade jag med Mimmi en liten stund innan jag begav mig hemmåt. Väl hemma igen var halva Greta brun (hon som egentligen ska vara vit) så det var bara att sätta in henne i duschen. Lagom till att jag duschat klart henne kom Christoffer hem från skolan. Pratade med honom en stund och skalade potatisen vi skulle ha till middagen. När jag var klar med detta hade Greta torkat lagom för att börja föna och borsta henne. Janne kom hem vid 4-tiden och då var det dags att åka iväg till tippen med lite skräp som låg ivägen när de ska spakla mitt rum, så jag och Christoffer hjälptes åt att plocka ner skräpet i sopsäckar och körde iväg det. När jag kom hem igen gjorde jag mat, ugnsstektfalukorv och potatismos. Efter vi hade ätit och allt har kvällen varit lugn, suttit framför datorn och slappat. Nu är det väl läggdags om någon timme för att sedan börja jobbet klockan 7 imorgonbitti.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej:D Låter som en bra ledig dag. Hade velat se lilla Greta brun:P Tack för bilderna från pizzakvällen förresten!! Puss

2009-02-25 @ 19:44:52
URL: http://elinskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0